2.9.09

scene harian 1

Pagi tadi aku terlalu keletihan yang amat sangat. Letih sbb blik lewat kerana menyiapkan tugasan di pejabat. Sakit badan x terkata. Dsbbkan itu, pagi tadi aku xde mood nak ke office. Ditambah plak dgn scene yg x best berlaku -


Mama : Angkat tilam ni, mama x suka
Aku : Dah lambat, biarlah dulu
Mama : Aku x suka [dgn terus mengangkat tilam dan mencampaknya ke
lantai bilik tidur aku] – kat sini berlaku perkara yg paling x best, dan aku
malas nk ulas panjang2. nnt tambah sakit pala.

Aku akui ni aku ni seorng yg terlalu sukakan ’perfectionist’. Sehinggakan aku tidak disenangi ahli keluarga aku sendiri. ’Perfectionist’ aku ni dr segi kebersihan. Mmg dh jd pantang kalau aku nampak skit kotor yg nampak dgn mata kasar ataupun x. Sikap aku ni mmg pelik. Wpun malas nk mengemas, bila dh kemas jgn cuba usik. Aku pernah mengemas dapur sahaja, sorang2 dr tghari sampai kul 6 pagi esoknya. GILA! Bukan? Aku x tau lah ni salah satu penyakit, sindrom, atau bdn aku ni dh terkena sumpahan mana2 ke – aku pon x pastilah...


p/s: harap anda dapat memberi bantuan kepada penyakit saya ni. Aku pernah menonton Oprah dan ada penyakit2 ni datang dgn sendirinya bila u deny urself. Betul ke apa yg aku ckp ni? e.g – patient yg dh menjalani pengecilan perut yang lepas tu jadi sebesar kacang je tu, akan dpt satu penyakit ketagihan yg lain spt yg aku pnah dgr dlm Oprah is patient 2 gila lelaki lain wpon dh ada suami dan anak, suka minum arak wpon dlu dia adalah housewife yg cukup taat mjaga kebajikan umah dan suka berbelanja sakan sehingga lansung x terkawal.


Ni aku sedang stress down dari sakit pala aku. And akak bhg acc tgh pening. Mungkin pening aku dh g kt dia kot… hohohohooh…

Tiada ulasan: