13.8.08

intro

aku? siapa aku? aku anak hasil orang tua aku yang amat aku sayangi.
manusia yang rebel, kadang manis, melontarkan ayat2 pedih-bonda aku sering cakap aku ni bermulut jahat, mencari teman sejati-oooops! jangan salah sangka ya; bukan teman sehidup semati tetapi teman yang sanggup mati kerana aku kerna aku juga sanggup mati kerana teman.
yang paling penting tentang aku ialah-telah mula membenci cinta. hahahahaha... gelak kejam
------------------------------------------------------------------

sakit!
nyamuk henti gigit aku...
biar aku sakit kerana membenci cinta
tapi aku tidak mahu sakit kerana gigitan mu
tolong ya...*
----------------------------------------------
apa nak jadi dengan hidup aku ni? kadang rasa aku tau nak buat apa, seperti semua sudah direncana pada malam hari-esok nak buat apa. tapi bila hari disinar mentari dan terus mengeringkan embun pagi, lansung hilang segala apa yang telah dirancang malam sebelum itu... aku ada penyakit yang paling x best-MALAS!
walaupun banyak ubat yang dah aku cuba untuk sakit aku ni, tapi x terubat juga... x payah sesiapa cuba untuk mengubatkan aku. aku x hingin. maaf. noktah!

Tiada ulasan: